Σελίδες

NIVEA Q10 Body Conditioner

Αν και η ώρα του μπάνιου είναι συνδεδεμένη με τη χαλάρωση και την περιποίηση, οι γρήγοροι ρυθμοί της ζωής μου δε μου επιτρέπουν να χαλαρώνω και να περιποιούμαι τον εαυτό μου όπως θέλω κάθε φορά. Έτσι πάντα αναζητώ προϊόντα που να κάνουν τη διαφορά, προσφέροντας άμεση αναζωογόνηση.

Ένα τέτοιο προϊόν είναι και το conditioner σώματος σύσφιξης Q10 της NIVEA, το οποίο όχι μόνο αναζωογονεί και περιποιείται την επιδερμίδα μου, αλλά χάρις στο συνένζυμο Q10 και τη μενθόλη, την κάνει ορατά πιο σφιχτή χαρίζοντάς της ένα αίσθημα δροσιάς.
 Απλώνω το conditioner στο σώμα μου, το αφήνω να δράσει, κι έπειτα ξεπλένω με ζεστό νερό, για να ενεργοποιηθεί το συνένζυμο Q10. Το δέρμα μου όχι μόνο τονώνεται, αλλά γίνεται και άμεσα πιο απαλό και λείο χωρίς να χρειάζεται περαιτέρω ενυδάτωση. Μετά το μπάνιο μπορώ να ντυθώ αμέσως παραλείποντας το στάδιο της ενυδατικής κρέμας που πάντα με καθυστερεί.

Το συγκεκριμένο conditioner, πέρα από τα αποτελέσματα που προσφέρει με χρήση δύο εβδομάδων, έχει το υπέροχο άρωμα των προϊόντων NIVEA, και μία περλέ, απαλή υφή που απλώνεται ομοιόμορφα στην επιδερμίδα, κάνοντας τη διαδικασία του μπάνιου ξεχωριστή.

Εσείς το έχετε δοκιμάσει;

6 σχόλια: